Agentura, která dodává zástupce menšin do vedení firem, rekordně roste




Sdílet článek:

Nejrychleji rostoucí firmou na evropské scéně se stala společnost, která dodává do vedení firem zástupce různých menšin. Firma vznikla poté, co vstoupila v platnost směrnice, která stanovuje, jaký má být podíl žen a sexuálních menšin v orgánech společností nad sto zaměstnanců.

Agentura je schopna v řádu týdnů dodat zástupce libovolné sexuální menšiny a zároveň danou osobu zaškolit tak, aby se mohla účastnit jednání představenstva. Na rozdíl od jiných agentur poskytuje záruku, že jí dodaní zástupci mají skutečně tu sexuální orientaci, kterou deklarují. V minulosti se totiž opakovaně stávalo, že ve snaze přijít snadno k velkým penězům mnozí uchazeči záměrně lhali.

Agentura sexuální orientaci při vstupním pohovoru důkladně testuje. Japonská majitelka agentury, paní Rita Mínó, neupřesnila jak, ale zdůraznila, že neprůstřelně. Podle anonymních zdrojů nedostávají zaměstnanci a zaměstnankyně personálního oddělení agentury mzdu, ale naopak agentuře platí za to, že mohou chodit do práce, a údajně si platí i za možnost být v práci přesčas.

Školení pro členy představenstva

Konkurenční výhodou agentury je školení před nástupem do představenstev, které by mělo zakrýt nedostatek zkušeností z daného oboru. Zástupců menšin totiž ani zdaleka není tolik, aby obsáhly odborný rozsah pozic, které musí být zaplněny. Školení je důkladné a obsahuje několik sekcí. Například v sekci o chytré komunikaci se uchazeč naučí základní pravidla kladení důmyslných, ale nic neřešících otázek, a správnou intonaci u věty „to je ale vynikající nápad”.

Prezentační školení zahrnuje vytvoření materiálu v powerpointu, který obsahuje náhodně vygenerované grafy a obrázky uspořádané tak, aby se nikdo neodvážil na nic zeptat. Poslední sekce školení se nazývá trochu záhadně Magická slova. Uchazeč se naučí třicet základních slov, která při pravidelném používání zajistí, že nebude moci být nikdy ze své funkce odvolán. Seznam slov je tajný a představuje pečlivě chráněné know-how agentury, ale údajně obsahuje například slova diverzita, sociální rovnost, inkluzivní opatření a indiánsky znějící mítů.

Agentura vybrané zástupce menšin po ukončení školení testuje, aby zajistila požadovanou kvalitu. Podle jednoho z uchazečů jsou testy velmi záludné, neboť si uchazeč musí správně vybrat například mezi slovy diverzita a diverzant, rovnost nebo rovnátko, inkluze a okluze nebo mítů a mýtus.

Raketový růst

Raketový růst příjmů pro agenturu přinesl vědecký konsenzus, že pohlaví neboli gender není biologicky určeno, ale jedná se slovy zástupců konsenzu o sociální konstrukt. Majitelka agentury prohlásila, že sice vůbec nechápe, co je to sociální konstrukt, ale že je pro ní důležité, že podle právníků tak není možné zkoumat pohlavní znaky, ale stačí místopřísežné prohlášení ověřené notářem. Pohlaví si prostě určuje každý sám.

Je tedy možné naplnit kvóty žen v představenstvech muži, kteří se cítí být ženami. Nově vytvořený úřad kvót, který vznikl, aby kontroloval dodržování směrnice, si je ale vědom toho, že by kvóty mohly být obcházeny. Proto posílá do firem kontrolory převlečené za poslíčky s pizzou nebo doručovatele balíčků, aby ověřili, zda se muži skutečně cítí být ženami.

Výcvik podle zelených baretů

Agentura proto přišla s výcvikem, který musí podstoupit zájemci o ženské kvóty. Výcvik je inspirován americkými zelenými barety a uchazeči absolvují vyčerpávající běh přes překážky a plazení v bahně. Ale na rozdíl od amerických baretů následuje večer opulentní žranice a další radovánky.

Podstatou výcviku je, že ve zcela nepravidelných intervalech kladou instruktoři jednotlivým uchazečům otázku: „Jak se cítíte?” Pokud uchazeč odpoví jinak, než že ženou, jde si zazvonit na zvon na znamení okamžitého vyloučení. Večerní sekce radovánek je nejvíce záludná, neboť mnoho uchazečů, kteří se přes den cítí správně, odpovědělo večer nesprávně, že super. A šli zvonit na zvonec.

Majitelka očekává pokračování raketového růstu tržeb. Předpokládá totiž, že kvóty budou dále rozšiřovány na vedení jednotlivých oddělení v rámci firmy a že různých sexuálních menšin bude neustále přibývat. U LGBT to rozhodně neskončí.

Na závěr vysvětlila, proč se agentura jmenuje Womanšina. Původně se jmenovala Menšina, ale podle nové směrnice nesmí státním firmám dodávat svoje služby firma, v jejímž názvu je slovo, které navozuje toxickou maskulinitu. Podle třistastránkového doprovodného manuálu mezi taková slova patří i anglické „men”. Anglické „woman” už je prý v pořádku.

Zatím ještě satira.

Velmi špatnéŠpatnéPrůměrnéDobréVelmi dobré (11 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...

>> Podpora

Svobodný svět nabízí všechny články zdarma. Náš provoz se však neobejde bez nezbytné finanční podpory na provoz. Pokud se Vám Svobodný svět líbí, budeme vděčni za Vaši pravidelnou pomoc. Děkujeme!

Číslo účtu: 4221012329 / 0800

 

>> Pravidla diskuze

Než začnete komentovat článek, přečtěte si prosím pravidla diskuze.

>> Jak poslat článek?

Chcete-li také přispět svým článkem, zašlete jej na e-mail: redakce (zavináč) svobodny-svet.cz. Pravidla jsou uvedena zde.

Sdílet článek:

Buďte první kdo přidá komentář

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


*