Bruselský zázrak! Lidé nekupují, firmy nevyrábějí, ale akcionářům raketově rostou zisky! Jak je to možné, když podle učebnic ekonomie je to nemožné!? Jednoduše – Novou Bruselskou Fintou – podle starého receptu, chudým brát a bohatým rozdávat! A když raketově rostou zisky akcionářů automobilek, které přestávají vyrábět auta, tak je jasné, že půjde o desítky miliard EUR ukradených Bruselem lidem z peněženek! Tak jsme se na to podívali, a nestačili jsme se divit, co všechno je v Bruselu možné, když je to přece všude jinde na světě nemožné!
Abychom vše pochopili, musíme nejprve otevřít mezinárodně auditované účetnictví koncernu Volkswagen. V něm zjistíme, že celý Volkswagen vyrobil a prodal v roce 2021 o 2,4 milionů automobilů méně, než v roce 2019, a o 600 tisíc automobilů méně, než v roce 2020. Ačkoli ovšem koncern Volkswagen vyrobil historicky nejméně aut, vytvořil historicky rekordní zisk, a vyplatil historicky rekordní dividendu! Zisk Volkswagenu se zvýšil o 75%, tedy o 15 miliard EUR! Zisk Volkswagenu se takto zvýšil, protože Volkswagen omezil výrobu levných automobilů, zejména Škodovek a Seatů, a místo nich vyráběl hlavně automobily Porsche a AUDI. Volkswagen, aby vytvořil tento svůj rekordní zisk, tak vyráběl hlavně ty nejdražší elektromobily. Ty nešly na odbyt, a tak, aby si movití zákazníci tyto drahé elektromobily nakupovali, dostali na každý jeden kus 9000 EUR (225 tisíc korun) bruselskou nákupní dotaci!
Volkswagen v tomto nejnovějším bruselském zázraku nejel sám. Všechny evropské automobilky vyráběly loni méně aut, a vyráběly hlavně drahá elektro-auta. Díky tomu si bohatí akcionáři automobilek připsali do svých kapes rekordní zisk + 168% oproti roku 2020, tedy rekordních 134 miliard EUR (3 biliony 353 miliard CZK). Zisku bylo dosaženo všude stejným bruselským principem – vyrábět ty nejdražší auta pro ty nejdražší kupce, kteří si je koupí, díky bruselské dotaci 9 000 EUR na auto! Třeba jen v Německu se loni vyplatily tyto dotace na elektro-mobily více než 625 tisícům boháčům a milionářům.
Obdobné dotace milionářům na elektro-auta byly vypláceny po celé Evropské Unii! Východní Evropan, když si koupil v Česku nové auto za 400 tisíc KČ, musel z jeho nákupu zaplatit daň 80 000 KČ! Německý milionář, když si koupil elektro-auto za 625 tisíc, zaplatil za něj stejně jako Čech 400 tisíc, protože 225 tisíc dostal evropskou dotaci! Na pár milionů dotovaných elektromobilů pro evropské milionáře se tak každý chudý Evropan skládal po tisíci koruně! Všechny ty peníze, které Brusel svým elektro-zázrakem Evropanům ukradnul, nakonec skončily v kapsách akcionářů automobilek, a ti byli tak chudí, že na svůj elektromobil dostali ještě bruselskou dotaci!
Celý tento bruselský zázrak je dokonce absolutně proti-ekologický. Díky evropským dotacím se vyráběly hlavně drahé elektromobily a ty v sobě mají zabudovanou elektrobaterii o váze 750 kg. Obyčejný elektromobil pro obyčejné lidí v sobě mívá zabudovanou baterii o váze pouhých 250 kg, ale takový elektromobil je neprodejný, a i když se na něj uvalí stejně nesmyslné evropské dotace jako na drahé elektromobily, tak automobilkám nikdy nevydělá a budou na něm prodělávat! A z toho plyne, že se nám dějiny vrátily před Velkou Francouzskou revoluci, kdy lidé neměli na chleba, a královna Francie Marie Antoinetta jim poradila, aby jedli dorty, jako boháči, když už nemají na chleba.
Ono nestačí, že Češi musejí vyrábět ve svých elektrárnách levnou energii pro Němce, kterou si pak od nich musejí kupovat zpátky za Německou cenu. Ono už nestačí, že si Češi nebudou smět kupovat levný ruský plyn a ropu. Ono už nestačí, že Češi už nemají peníze na české potraviny a na české byty. Ono se ještě chce, aby Češi a Slováci ze svých daní zaplatili západním boháčům jejich drahá neekologická elektro-auta, a sami se po tom po jejich výrobě šli pěšky napást trávy na pole!
Do roku 1950 uživil vzdělaný a kvalifikovaný pracovník, ať už řemeslník, úředník, učitel a nebo dělník, svoji manželku, své děti a pořídil si důstojné bydlení. Do roku 1990 uživili stejně kvalifikovaní muž a žena své děti, koupili si auto, dostali byt, a pořídili si chatu. Do roku 2021 uživili muž a žena jedno dítě, a dokázali splácet hypotéku i auto. V roce 2022 už muž a žena neuživí ani své děti, ani si nepořídí byt, a ani si nekoupí auto. Tomu se říká Bruselský pokrok. Naopak. Do roku 1950 jezdili politici a vysocí úředníci do práce a na dovolenou vlakem, a tak akorát do Sedmihorek, k Máchovu jezeru a nebo do českých lázní. Do roku 1990 jezdili papaláši na dovolenou tak akorát Škodovkou a nejdál do Jugoslávie. Do roku 2021 jezdili vysocí státní úředníci a politici po republice už Volkswageny a na dovolené už nejezdili, ale létali i několikrát do roka. Od roku 2022 budou noví bruselští papaláši jezdit po republice luxusními elektro-limuzínami značek Mercedes, BWM, Porsche, AUDI a možná i Maybach, a na dovolené asi létat soukromými tryskáči. A tomu se říká služba národu.
Jak se došlo k 75% růstu zisku? Vůči loňsku? Nebude to ten důvod proč je to tolik? Nehájím EU, ale je třeba strašit jak to EU umí? Asi ano, jak jinak manipulovat lidmi.
Akcie obecně nesledujete, jinak byste nenapsal(i) takový nesmysl.