TRIKOLORA
Vede nás k tomu zjištění, že Český rozhlas používá finanční prostředky vybrané od rozhlasových poplatníků mimo jiné také na vytváření projektu Společnost nedůvěry, ve kterém hrubým způsobem manipuluje s fakty a dezinterpretuje předchozí sociologická šetření. To vše s cílem přesvědčit veřejnost, že největším problémem naší současnosti jsou „dezinformace“.
Společnost pro obranu svobody projevu k tomu uvádí: „Je naprosto ostudné, že veřejnoprávní médium a univerzitní výzkumníci placení z veřejných prostředků označují legitimní názory na vážná politická témata (organizace masové ilegální migrace, rizika islámu v Evropě, podvody při korespondenčních volbách, rizika Istanbulské úmluvy nebo ovlivňování politiky ze strany George Sorose) za dezinformace. To už není obyčejná chyba jednoho redaktora, ale nebezpečný záměr redakce ostrakizovat statisíce nebo miliony nositelů naprosto legitimních názorů na vážné politické otázky jako dezinformátory.“
Trikolora nevidí jediný důvod, proč by se česká veřejnost, respektive lidé, kteří zastávají jiné názory, měli svými penězi podílet na této nechutné jednostranné propagandě, respektive na poškozování svých vlastních zájmů.
A jak se vám líbí ČT?😎