Veřejným sektorem podporované neziskovky by neměly být prodlouženou rukou politických kampaní.
Když lidi kritizují neziskovky a jejich financování, tak si zastávám poskytovatelů sociálních služeb jako jsou hospici nebo i charit, které nepatří mezi politické neziskovky…
V Brně jsem bohužel zahlédl tuto propagandu financovanou právě diecézní charitou, která odvedla tak skvělou práci při opravách škod způsobených tornádem…
Člověk pochopí, že diecézní charita bude propagovat třeba svého boha, mají to tak nějak v názvu. Ovšem že budou dělat reklamu farmaceutickým produktům nebo dokonce politickou agitaci, protože vakcíny koupili už politici, to se chápat nedá.
Mrzí mě to, ale moje peníze už taková charita nikdy neuvidí a určitě to odradí i mnoho dalších.
Charity by podobné aktivity myslím dělat neměly a finanční prostředky získané od lidí či státu by měly využívat na skutečnou pomoc. Pokud chtějí být dlouhodobě důvěryhodné.
Nelze se divit, že lidé kvůli podobným excesů hledají cesty, jak pomáhat po vlastní ose, byť je to méně profesionálně, a také možná méně efektivně.
Mgr. Libor Vondráček
Be the first to comment