JINDŘICH KAREL
Teroristická organizace Hamaas, která je hlavní politickou silou v Palestinských autonimiích, vyzvala muslimy a araby po celém světě na pátek k mobilizaci na podporu Gazy.
.
Vzhledem na to, jaké bezpečnostní incidenty se odehrávají na území Evropské unie a zároveň s přihlédnutím k aktivitám náboženských autorit muslimské provenience v České republice, které se staly v minulosti předmětem policejního vyšetřování, nelze paušálně zlehčovat význam zmíněné výzvy.
.
Bezpečnostní situaci v České republice ovlivňuje široké spektrum faktorů, mezi které patří také personální stav české policie, priority české policie a stav českých tajných služeb.
.
Od roku 2013 se česká policie soustřeďuje především na potírání politické, občanské opozice, dále na „činnosti“ téměř obchodního charakteru, a od roku 2020 se soustředí česká policie výhradně na plnění zadání, často postavených mimo zákon, stran politických garnitur, které se vzájemně doplňují a pomáhají si při šafáření s českými zájmy, což doplňují předáváním si vlád a předstíráním parlamentní opozice.
.
České tajné služby se ukázaly v uplynulých letech jako organizace, ve kterých zmizely miliony korun z výkupného, určeného na dvě cestovatelky, dále se zejména Bezpečnostní informační služba ukázala být zdrojem informací pro organizovaný zločin, a nad vše zmíněné vyšlo najevo, že tatáž služba vede či shromažďuje informace k osobě, která nemá být z dikce zákona předmětem jejího zájmu.
.
Politická scéna přináší od roku 2020 občanům České republiky protiústavní pořádek, nezákonné zásahy do života občanů, silně prokorupční systém přidělování funkcí v rámci justice, došlo také na apartheid, apod.
.
Funkční limity české policie se omezily. Její ochraně se těší pouze aktuálně vládnoucí vrstva té které probordelní ideologie.
.
Státní instituce téměř nefungují, soudní a právní ochrana je státem odpírána především občanským aktivistům, přičemž někteří čelí stran státu sociálnímu teroru.
.
Stát Izrael čelí dlouhodobě politické krizi. Přesto však tamní armáda a policie fungují. V tom je tamní situace oproti České republice nesrovnatelně lepší.
.
Česká republika, bez krize, a fakticky bez funkčních složek neumí nebo nechce zajistit ani základní pořádek, který narušují například obyčejní sprejeři, uživatelé elektrokoloběžek, apod..
.
Je sice pravdou, že dva křiklouny uměla česká policie zkriminalizovat, a v přímém přenosu společensky zlikvidovat, ale stejně tak je pravdou, že v otázce útoku na předsedu opoziční strany se česká policie nijak aktivně a veřejně neprojevuje. Faktem také je, že si česká policie vykládá takřka svévolně jí zákonem stanovené úkoly a povinnosti.
.
Za takové situace lze mít jen stěží jistotu, že by byla schopna česká policie udržet pořádek a bezpečnost v případě, že by se rozhodla některá individua vyslyšet výzvu teroristické organizace Hamaas, případně pokud by si vyložilo nějaké uskupení individuí zmíněnou výzvu tak, jakože mají začít útočit na obyvatele Evropské unie potažmo České republiky.
.
O tom, jak je nebo není schopna policie reagovat na incidenty násilného charakteru například v hlavním městě, není třeba pochybovat. To se ví. Navzdory tomu, že má policie díky kamerovému systému pokryté ulice Prahy i METRO, daří se útočníkům, kteří působí obětem zranění místo incidentu v klidu opustit, a policie není schopna je zadržet.
.
Existují tedy pochybnosti, a právem, jak by asi policie, pokud vůbec, reagovala na násilnosti, podobné či stejné, jakým čelili obyvatelé Izraele.
.
Představu o tom, nechť si udělá každý sám.
.
Ačkoliv má český stát, potažmo česká policie jasně stanovenou povinnost zajistit občanům České republiky bezpečnost a pořádek, je známo, že takový úkol se jí nedaří zcela plnit.
.
Je také známo, že politicky nepohodlní občané, občanští aktivisté, a další lidé se nemohou na pomoc policie spolehnout vůbec, ani když čelí protiprávnímu jednání. S tím je nutno počítat, a podle toho se zařídit.
Buďte první kdo přidá komentář