Ministr financí Stanjura začal mluvit o „válečné dani“. Nic proti tomu, pokud ji ovšem budou platit jen ti, kteří jsou ve válečném stavu s Ruskem. Většina lidí není.
Michal Sztolár (Auto živě):
Časopis Auto Motor und Sport porovnal 24. června 2021 skutečný energetický mix tří zemí (Francie, Německo a Polsko) a vypočítal, kolik CO2 vypustí standardní VW ID.3 na jeden kilometr. Zjištěná data jsou alarmující a rozhodně nepotvrzují neustále prezentovanou mantru příznivců elektromobility, jak je provoz elektromobilu ekologicky výhodný. Jak kde, je potřeba vždy dodávat.
Ve Francii s výraznou převahou energie získané z jádra jezdí WV ID.3 s emisemi 11,5 g CO2/km a je tedy klimaticky téměř neutrální. V Německu s vysokým podílem elektřiny z plynu a uhlí už ale stejné ID.3 vypouští masivních 91,2 gramů CO2 na kilometr a bilance emisí se tak spalovacím motorům přibližně vyrovná (jinými slovy: elektromobily nejsou o nic čistší, než klasická auta). V Polsku je pak z klimatických důvod výhodnější jezdit auty se spalovacím motorem, protože podíl uhlí použitého k výrobě elektřiny je tam tak vysoký, že ID.3 vypouští 167,7 gramů CO 2 na kilometr. Ekologie? Nenechte se vysmát.
.
Panagiotis Gartzonikas, bývalý velitel pancéřové divize a učitel na Řecké Národní Obranné Koleji. Slova k zapamatování:
Vzhledem ke ztrátám Ruska mohou jen doufat, že obsadí Doněck. Nemyslím si, že mají kapacitu na to obsadit Mykolaiv nebo dokonce Oděsu.
Časopis Auto Motor und Sport porovnal 24. června 2021 skutečný energetický mix tří zemí (Francie, Německo a Polsko) a vypočítal, kolik CO2 vypustí standardní VW ID.3 na jeden kilometr. Zjištěná data jsou alarmující a rozhodně nepotvrzují neustále prezentovanou mantru příznivců elektromobility, jak je provoz elektromobilu ekologicky výhodný. Jak kde, je potřeba vždy dodávat.
Ve Francii s výraznou převahou energie získané z jádra jezdí WV ID.3 s emisemi 11,5 g CO2/km a je tedy klimaticky téměř neutrální. V Německu s vysokým podílem elektřiny z plynu a uhlí už ale stejné ID.3 vypouští masivních 91,2 gramů CO2 na kilometr a bilance emisí se tak spalovacím motorům přibližně vyrovná (jinými slovy: elektromobily nejsou o nic čistší, než klasická auta). V Polsku je pak z klimatických důvod výhodnější jezdit auty se spalovacím motorem, protože podíl uhlí použitého k výrobě elektřiny je tam tak vysoký, že ID.3 vypouští 167,7 gramů CO 2 na kilometr. Ekologie? Nenechte se vysmát.
.
Panagiotis Gartzonikas, bývalý velitel pancéřové divize a učitel na Řecké Národní Obranné Koleji. Slova k zapamatování:
Vzhledem ke ztrátám Ruska mohou jen doufat, že obsadí Doněck. Nemyslím si, že mají kapacitu na to obsadit Mykolaiv nebo dokonce Oděsu.
Doporučené články:
Glosa MM: Prezident Zeman se tradičně „mýlí v politice“
První plošné opatření, které by mohlo být užitečné
Nezamýšlené důsledky manželství pro všechny
Glosa MM: Dnes uplynulo osmdesát let od dne, kdy Nikita Sergejevič Chruščov „daroval“ Ukrajině Krym
Od klimatického aktivismu ke klimatické tyranii
Bože, ono to kreslí černé nacisty ... aneb rouhání pokrokovým bohům
Doněck Rusové obsazený mají , ale nějak váhají se zahnáním nácků !