SYRZDARMA
Magazín National Geographic propagující všechny moderní ideologie musí propouštět a společnost Disney prodělala na progresivních filmech stovky milionů dolarů.
Náhodný výběr zpráv o tom, že jsou věci, které už lidi příliš nebaví. Kompletní zdrojová informace na konci článku.
(1) Smutný osud ikonického časopisu
National Geographic se vydal na cestu politické korektnosti. V minulosti se rozhodl oslavit transgender u dětí například tím, že na titulní stránku dal obrázek devítiletého chlapce, který se cítí být dívkou, a věnoval celé číslo genderové revoluci.
Rozsáhle se věnoval klimatické změně. V roce 2017 vyděsil magazín svět obrázkem vyhublého polárního medvěda s titulkem „Tohle je tvář klimatické změny”. Přitom sami autoři později přiznali, že to byla manipulace. Více zde spolu s pozitivní informací, že ledních medvědů neustále přibývá.
V minulém měsíci oznámil časopis, že propouští 19 kmenových novinářů. Články bude nově zadávat novinářům na volné noze. Oddělení mluveného slova se ruší kompletně.
Dále uvádí: „Mezi těmi, kdo ztratí práci, je Debra Simmons, která byla teprve loni v září jmenována ředitelkou pro inkluzi a rovnost v National Geographic Media, která zastřešuje časopis a web.”
Pozn redakce: Firma: „Co jste dělala a co umíte?” Debra Simmons: „Diverzní ředitelku. Umím rozeštvat zaměstnance v rekordním čase v jakékoli firmě.”
(2) Dvacet miliard v prachu pro společnost Disney
Podle odhadů prodělala společnost Disney na posledních filmech zhruba 900 milionů dolarů. Komentáře, proč tomu tak je, se liší podle toho, kdo je píše. Levicové Variety říká, že „Disney tentokrát postrádá šmrnc”. Nezávislí komentáři uvádějí, že neustálé tlačení progresivních ideologií lidi nudí. Například:
Mezi živly (v originále Elemental) : první kreslená nebinární postava;
Rakeťák (Lightyear): poprvé ve filmu pro děti polibek mezi dvěma ženami;
Divnosvět (Strange World): poprvé láska mezi dvěma nezletilými chlapci, klimatická propaganda;
Malá mořská víla (The Little Mermaid): původní příběh o víle, která hledá lásku prince, převyprávěn jako víla, která ke svému štěstí žádného muže nepotřebuje, navíc je víla Ariel tmavé pleti.
Navíc jsou tržby za posledního Indiana Jonese v prvních týdnech daleko za očekáváními.
Pozn redakce: Úspěch filmu Top Gun: Maverick potvrzuje spíše variantu b.
(3) Lidé ztrácejí zájem o zpravodajství
Oxfordská univerzita ve spolupráci s agenturou Reuters píše, že počet lidí, kteří mají zájem o zprávy, klesl za posledních pět let o čtvrtinu, z 63 % na 48 %.
Autoři zprávy uvádějí, že existují důkazy, že „se lidé selektivně vyhýbají důležitým zprávám jako jsou události na Ukrajině nebo snižování životní úrovně, neboť se snaží vyhýbat depresivním zprávám a ochránit svoje duševní zdraví”.
Pozn redakce: To je ale překvapení.
(4) Propouštění odnášejí nejvíce bojovníci proti dezinformacím
Na konci roku 2022 byl tým inženýrů ve společnosti Meta, dříve Facebook, připraven spustit nový nástroj na ověřování informací a boj s dezinformacemi, který tým připravoval půl roku. Nový nástroj by umožňoval kontrolorům informací z agentury AP, Reuters nebo důvěryhodným odborníkům přidávat komentáře ke kontroverzním článkům na Facebooku.
Ale vzhledem k tomu, že šéf Facebooku Mark Zuckerberg označil rok 2023 jako rok efektivity, skončil projekt boje proti dezinformacím dříve, než začal.
CNBC uvádí, že vlna propouštění, která zasáhla technologické firmy, se týkala především útvarů zaměřených na boj proti dezinformacím a nenávistné řeči.
Pozn. redakce: Nástroj, který vyvíjel Facebook, nápadně připomíná redaktory Rudého práva a státní televize, kteří v minulosti zaslepeným občanům objasňovali, jaké dezinformace a nenávistné pomluvy šíří stanice Hlas Ameriky a Svobodná Evropa.
Perlou jejich boje proti nenávistným pomluvám byl komentář, který vysvětloval, jak má prostý občan chápat fakt, že západoněmecký proletář jede na demonstraci ve svém BMW, zatímco šťastný občan socialistického ráje musí uplácet levá pravá, aby si mohl koupit pračku. Bohužel se jej nepodařilo dohledat, byť dojem z něj je nesmrtelný.
Jojo. Prostě a jednoduše: nejúčinnější hlasování je peněženkou!