Pokud si pražský volič od loňských komunálních voleb sliboval, že jejich výsledky ukončí Hřibovu pirátskou revoluci v metropolitní dopravě, hluboce se zmýlil. Koalici Spolu šlo jen o místo primátora pro Bohuslava Svobodu, na vše další rezignovala a pirátům ponechala dál „péči“ o dopravu. A ti na nic nečekají. Po ukončení oprav tramvajové trati mezi stanicemi Malostranská a Újezd oznámil pirát Hřib svůj záměr „zklidnit širší centrum Prahy“ s cílem zavřít Malou Stranu automobilové dopravě úplně. Takže vše zůstává při starém: pirátské dopravní levičáctví polila ODS živou vodou a chaotizace dopravy v Praze bude pokračovat. Kolapsy v ulicích, do kterých se „malostranská“ doprava „přelije“, budou častější a intenzivnější. Pirátské tažení proti automobilismu trvá dál. Má vůbec cenu chodit k volbám?
Piráti útočí na automobilismus i jinak. Zdatně k tomu využívají služeb jedné z ideově spřízněných bojůvek. Ta se s týdenní pravidelností v časech dopravní špičky sune pomalým krokem po magistrále a bezohledně blokuje dva ze tří jízdních pruhů. Nad bezpečností těchto pomatenců z „poslední generace před sežehnutím planety“ bdí Policie ČR, zatímco řidiči – proti své vůli v roli rukojmích – ztrácejí poslední zbytky nervů nekonečným čekáním v dopravních zácpách. Policejní prezident Vondrášek v televizi bojovně obhajoval zásah policie proti demonstrantům u Národního muzea. S jistotou tvrdím, že tisíce řidičů by přivítaly stejně rozhodný zásah policie proti bezohledné zvůli pár desítek pirátsko-anarchistických chiliastů považujících se za „svaté bojovníky bránící planetu“. Ovšem všechno zlé bývá i k něčemu dobré. Třeba si mnozí z těch – na magistrále ve svých autech proti své vůli uvězněných – v realitě ověří, že za celým tím humbukem „boje za planetu“ stojí ti, kterým se již daří zakroutit krkem našim svobodám.
„Česko díky Evropské unii zažívá nejvyšší míru prosperity ve své historii, jsme součástí největší ekonomiky světa a cokoliv jiného než EU znamená chudobu, bídu a zmar,“ hloubá pirát Lipavský. Připomeneme-li si pár posledních „dárečků“ z Bruselu a jejich dopadů na prosperitu a blahobyt, zůstává selský rozum stát nad pirátskou hloupostí.
Hromadné vybíjení stád hospodářských zvířat s cílem omezit produkci metanu a skleníkových plynů (v této souvislosti se z EU také dozvídáme, že hovězí a vepřová masa jsou vlastně nezdravá). Povinné zateplování všech budov. Útok na automobilitu skrze zákaz klasických spalovacích motorů. Zákaz výroby energie z fosilních paliv. Nepřátelství vůči jaderné energetice. Financování nejrůznějších nevládních organizací k prosazování bruselského sociálního inženýrství.
To je, soudruzi piráti, Evropská unie. Tohle jsou a budou bída a zmar následované chudobou.
Kdyby jedinými piráty v české politice byli „bartošovci“, bylo by to nakonec docela snadné. Racionálně uvažující zbytek politické scény by takové exoty vytěsnil na okraj a zbavil je vlivu na určování obsahu politiky. Realita je bohužel jiná. Iracionalita pirátství už úspěšně infiltrovala většinu českých politických stran (čest několika světlým individuálním výjimkám) a ty pirátství bez větších problémů absorbovaly. A v tom je ona beznaděj.
Buďte první kdo přidá komentář